Artykuły

Jak kreować wizerunek firmy offline? Tradycyjne formy reklamy

Reklama online stanowi dziś niezbędny element działań związanych z kreowaniem wizerunku firmy, czyli wpływających na to, czy marka jest obecna w świadomości konsumentów i jak jest odbierana. Natomiast wciąż istnieją obszary, w których tradycyjne formy reklamy sprawdzają się lepiej lub są znakomitym uzupełnieniem reklamy w internecie. W jaki sposób warto reklamować się offline? Reklama zewnętrzna […]

Przeczytaj całość

Reklama restauracji – pomysły na marketing w gastronomii

Aby zwiększyć zyski swojego lokalu gastronomicznego, potrzeba skutecznej reklamy. Nie można jej pominąć ani lekceważyć. W przeciwnym razie wielu potencjalnych klientów lokalu może nawet nie zdawać sobie sprawy z istnienia naszej firmy. Jednak jak promować restauracje? Jakie gadżety warto wykorzystać do reklamy restauracji, aby klienci nas nie tylko zauważyli, ale też lepiej zapamiętali? Reklama restauracji […]

Przeczytaj całość

Wyposażenie ogródków piwnych i restauracyjnych

Zastanawiasz się jak urządzić ogródek piwny czy restauracyjny? Klienci chętnie siadają przy stolikach na zewnątrz, gdy tylko okoliczności są sprzyjające, a meble restauracyjne zewnętrzne zachęcające. Sprawdź o co musisz zadbać, aby uatrakcyjnić swój ogródek i przyciągnąć do niego jak najwięcej gości. Podstawowe meble do ogródka piwnego czyli krzesełka i stoliki Niezbędnymi elementami wyposażenia, od których […]

Przeczytaj całość

Jaka reklama na targi branżowe?

Twoja firma będzie niedługo brała udział w targach branżowych? Zastanawiasz się, w jaki sposób skutecznie wyróżnić i zaprezentować stoisko? Sprawdź, w jaką reklamę warto zainwestować! Jaką reklamę firmy wybrać na targi branżowe? Możliwości mamy wiele. Podstawą jest oczywiście estetycznie wykonane stoisko targowe, które musi się wyróżniać i z daleka zapraszać klientów. Żywe kolory i ciekawa […]

Przeczytaj całość

Reklama outdoorowa

Które z form reklamy outdoorowej są wybierane najczęściej?   Flagi Od wielu lat jednymi z najpopularniejszych produktów reklamy outdoorowej pozostają tradycyjne flagi. Klienci wykorzystują je do ekspozycji swojego logo i promocji marki. Najczęściej można zaobserwować je na maszcie przed siedzibą danego przedsiębiorstwa oraz jako oznaczenie drogi wjazdowej do budynku lub na parking. Nierzadko elementy te […]

Przeczytaj całość

Czym się kierować przy zakupie parasoli reklamowych?

Podczas letnich i wiosennych miesięcy parasole reklamowe stanowią nieodłączny element restauracyjnych i kawiarnianych ogródków, a nierzadko można je spotkać także na wydarzeniach organizowanych na plaży. Mało kto jednak wie, że na rynku dostępnych jest ich wiele rodzajów, a wybór parasola dopasowanego do naszych potrzeb wcale nie jest tak łatwy jak się wydaje. Zobaczcie, czym się […]

Przeczytaj całość

4 zalety namiotów szybkorozkładalnych

Festyny, koncerty, pikniki, konferencje czy targi to tylko niektóre z okazji, podczas których firmy z powodzeniem wykorzystują własne namioty szybkorozkładalne. Popularność tych nośników reklamowych bez wątpienia związana jest z ich wieloma zaletami, a poniżej możecie zobaczyć najważniejsze z nich. 1. Szybkość montażu Jak sama nazwa wskazuje, namioty szybkorozkładalne rozstawia się niezwykle łatwo, a sam montaż […]

Przeczytaj całość

Jakie elementy powinny zawierać banery reklamowe?

Banery reklamowe są jednym z najważniejszych narzędzi sprzedażowych, które przekonują potencjalnych klientów, by zapoznali się ze szczegółami oferty danej marki. Zarówno w przypadku reklamy internetowej, jak i banerów znajdujących się przy ruchliwych drogach, istotne są elementy, które przyciągają wzrok interesantów. Co więc powinny posiadać banery reklamowe, żeby inni zwrócili na nie uwagę? Zastanówmy się nad […]

Przeczytaj całość

Promuj swoją markę latem z użyciem parasoli reklamowych!

Lato to czas, kiedy możliwości reklamy są największe. Wakacyjny klimat sprzyja organizacji eventów, wydarzeń kulturalnych i imprez plenerowych. Twoi stali i potencjalni klienci o wiele częściej przebywają wtedy na świeżym powietrzu, więc aby skutecznie promować swoja markę, musisz dostosować formę swojej reklamy do ich codziennej aktywności. Jak wypromować firmę latem? Kiedy temperatura wzrasta, słońce świeci […]

Przeczytaj całość

W jaki sposób wykorzystać namioty reklamowe do promocji firmy?

Są wszechobecne na targach, koncertach i eventach, wszędzie tam, gdzie firmy mają okazję spotkać się ze swoimi klientami i zwiększyć zasięg oferowanych przez nie usług. Pozwalają stworzyć i zaaranżować konkretne miejsce targowe i cateringowe, stoisko handlowe i promocyjne, są narzędziem wspierającym promocję marki i usług, a także sprzedaż produktów. Namioty reklamowe to praktyczny i skuteczny […]

Przeczytaj całość