Czym się kierować przy zakupie parasoli reklamowych?

Podczas letnich i wiosennych miesięcy parasole reklamowe stanowią nieodłączny element restauracyjnych i kawiarnianych ogródków, a nierzadko można je spotkać także na wydarzeniach organizowanych na plaży. Mało kto jednak wie, że na rynku dostępnych jest ich wiele rodzajów, a wybór parasola dopasowanego do naszych potrzeb wcale nie jest tak łatwy jak się wydaje. Zobaczcie, czym się kierować przy zakupie parasoli reklamowych i na jakie kwestie koniecznie należy zwrócić uwagę.

Jaki parasol reklamowy wybrać? Wielkość

Zastanawiając się nad tym, jaki parasol reklamowy kupić, pierwszym kluczowym elementem jest jego wielkość, a tę oczywiście musimy dopasować do naszej indywidualnej sytuacji. Dlatego też powinniśmy dobrze się zastanowić, ile miejsca musimy zacienić oraz jakie meble chcemy umieścić pod czaszami parasoli. Duże, kilkumetrowe modele doskonale sprawdzą się jeśli pod parasolem planujemy ustawić np. duży stół dla kilkunastu osób. Z kolei mniejsze parasole, np. plażowe, warto wybrać do eventów organizowanych nad brzegiem morza lub w hotelowych ogrodach.

Rodzaj parasola promocyjnego

Istotną kwestią jest także model parasola reklamowego. Tradycyjne wersje będą pasować do restauracyjnych ogródków, w których znajdują się małe stoliki, jednak warto zwrócić uwagę także na modele z boczną nogą, które doskonale sprawdzą się jeśli pod parasolem chcemy umieścić stoły, fotele i sofy o większych gabarytach. Rozwiązanie to sprawia, iż noga mebla nie będzie utrudniała Klientom poruszania się, ani prowadzenia rozmów. Co więcej, parasole te najpewniej przyciągną uwagę przechodniów swoim niecodziennym wyglądem.

Jaki parasol reklamowy kupić?

Odporność na warunki pogodowe

Zastanawiając się nad tym, jaki parasol reklamowy wybrać, nie możemy zapominać o tym, że parasole reklamowe umieszczane są zazwyczaj na zewnątrz lokali, gdzie wystawione są na działanie zmiennych warunków pogodowych. Powinny być więc wykonane z wytrzymałych materiałów, które zniosą zarówno mocne podmuchy wiatru, porywisty deszcz, jak i piekące słońce. Warto postawić na poszycie, które wykonane jest z wodoszczelnego poliestru i cechuje się wysoką odpornością na promienie UVA i UVB.

Jakie poszycie do parasola wybrać? Możliwość personalizacji

Pamiętajmy, że parasol reklamowy powinien nie tylko skutecznie chronić Klientów firmy przed słońcem i deszczem, ale także spełniać funkcję marketingową. Dlatego też warto wybrać takiego producenta parasoli, który jest w stanie zrealizować różne wersje interesujących nas nadruków. Mogą one zawierać logotyp firmy, jej hasło reklamowe, specjalistyczną grafikę, a nawet połączenie tych wszystkich elementów. Specjaliści powinni oczywiście doradzić jaki rozmiar nadruku będzie najbardziej odpowiedni do wymiarów wybranego przez nas parasola reklamowego.

Jakie poszycie do parasola wybrać?

Jakość nadruku reklamowego na parasolu

Kiedy zastanawiamy się, jakie poszycie parasola wybrać, i dokonując zakupu odpowiedniego modelu, najczęściej chcemy, by była to inwestycja na lata. Koniecznie więc zwróćmy uwagę na metodę jaką wykonywany jest nadruk, jego jakość oraz wytrzymałość samej tkaniny. Zadbajmy przede wszystkim o to, by było odporne na promieniowanie słoneczne, które może doprowadzić do szybkiego wyblaknięcia nadrukowanej grafiki.