Reklama outdoorowa

Które z form reklamy outdoorowej są wybierane najczęściej?

 

Flagi

Od wielu lat jednymi z najpopularniejszych produktów reklamy outdoorowej pozostają tradycyjne flagi. Klienci wykorzystują je do ekspozycji swojego logo i promocji marki. Najczęściej można zaobserwować je na maszcie przed siedzibą danego przedsiębiorstwa oraz jako oznaczenie drogi wjazdowej do budynku lub na parking. Nierzadko elementy te są także używane do oznaczenia stoiska targowego lub miejsca, które firma zajmuje na eventach zewnętrznych. Flagi produkowane są z tkaniny poliestrowej o wysokiej jakości oraz wytrzymałości, dzięki czemu dobrze znoszą zmienne warunki atmosferyczne oraz nie blakną w słońcu. Ich niewątpliwą zaletą jest możliwość wyboru przeróżnych rozmiarów i wielkości.

Flaga jako reklama outdoorowa

Beachflagi

Popularną – i zdecydowanie bardziej kompaktową – odmianą tradycyjnych flag są beachflagi. Składają się ze stelaża wykonanego z aluminium i włókna szklanego oraz dzianiny flagowej, która jest nośnikiem nadruku reklamowego. Świetnie sprawdzają się jako reklama outdoorowa podczas imprez sportowych, akcji promocyjnych, eventów plenerowych czy wystaw na targach branżowych. Występują w różnych wymiarach – od 2,5 m aż po 6 metrów. Są wykonane z materiału, który wyróżnia się wysoką odpornością na wiatr, deszcz, niskie temperatury oraz promieniowanie słoneczne. Dzięki trwałym barwnikom kolory nie tracą swojej intensywności. Beachflagi są lekkie i mobilne, dzięki czemu z łatwością można transportować je z wydarzenia na wydarzenie i wielokrotnie wykorzystywać jako element reklamy outdoorowej. Odpowiednie naprężenie materiału na stelażu sprawia, że beachflagi będą prezentowały swój przekaz promocyjny nawet podczas silnego wiatru.

Banery

Banery to jedne z podstawowych rodzajów reklamy outdoorowej. Często są umieszczane na zewnątrz budynków, na ogrodzeniu, a także w postaci odrębnych konstrukcji. Klienci mogą wybierać spośród wielu nośników– – banery mogą być wykonane na dzianinie, włókninie, PVC lub też na siatce mesh. Szczególnie warto zwrócić uwagę na tekstylne banery reklamowe, które produkowane są z wytrzymałej tkaniny poliestrowej. Ich mocną stroną jest wysoka elastyczność oraz wzmocniona odporność na szkodliwe warunki atmosferyczne, takie jak deszcz, słońce oraz wiatr. Odpowiednio dobrany druk pozwoli nam cieszyć się wyrazistością i głębią barw przez długi czas. Materiałowe banery są niezwykle wytrzymałe, ale również lekkie, przez co bardzo łatwo można je montować oraz transportować. Niewątpliwą zaletą są również ich wymiary – baner tekstylny może mieć długość nawet do 50 metrów, przy zachowaniu do 2 metrów szerokości.

Namioty

Wśród odmian reklamy zewnętrznej możemy wyróżnić także namioty reklamowe, które wykorzystywane są głównie podczas różnorodnych imprez plenerowych, sportowych oraz targów branżowych. Nadruk reklamowy może zostać umieszczony zarówno na dachu namiotu, jak i na jego ścianach bocznych, co znacznie zwiększa przestrzeń promocyjną. Klienci doceniają te produkty za szybkość montażu oraz możliwość rozkładania namiotu na różnych podłożach – od trawy, po beton.

Parasole

Doskonałym nośnikiem reklamy outdoorowej są również parasole reklamowe, które najczęściej umieszcza się w ogródkach restauracyjnych lub na plaży. Na rynku występuje wiele różnych modeli parasoli , dzięki czemu łatwo dobrać je do miejsca, w jakim będą ustawione, oraz do typu nadruku, jaki chcemy na nich umieścić. Produkty te służą nie tylko do promocji firmy, ale pomagają także budować pozytywne skojarzenia u Klientów, którzy relaksują się pod nimi, spędzając miło czas.