Jaka reklama na targi branżowe?

Twoja firma będzie niedługo brała udział w targach branżowych? Zastanawiasz się, w jaki sposób skutecznie wyróżnić i zaprezentować stoisko? Sprawdź, w jaką reklamę warto zainwestować!

Jaką reklamę firmy wybrać na targi branżowe?

Możliwości mamy wiele. Podstawą jest oczywiście estetycznie wykonane stoisko targowe, które musi się wyróżniać i z daleka zapraszać klientów. Żywe kolory i ciekawa wizualizacja znakomicie przyciągają uwagę. Aby stanowisko było jeszcze bardziej widoczne, warto wybrać taką opcję reklamy firmy jak flagi reklamowe i beachflagi. To idealny sposób na oznaczenie stoiska na targach. Wymienione produkty reklamowe są odporne na promieniowanie UV, deszcz, mróz i palące słońce, więc świetnie sprawdzą się również na targach organizowanych w plenerze. Są to trwałe akcesoria, które można wykorzystać nie tylko na targach, ale także przy eventach organizowanych przez firmę, dniach otwartych, piknikach, festynach dla pracowników itd.

Beachflaga jako forma reklamy na targach branżowych

Ponadto stanowisko targowe można wyposażyć w różnego typu banery z profesjonalnie wykonaną grafiką, tekstylia reklamowe (np. fartuszki, obrusy, poduszki) i meble reklamowe (np. leżaki z nadrukiem). Tego rodzaju produkty reklamowe, z nadrukowaną nazwą, logo czy też inną formą reklamy, doskonale nadają się do promocji marki na targach branżowych. Wybór reklamy na stoisko zależy w dużym stopniu od miejsca organizacji targów, dostępnej powierzchni stoiska i zasad przebiegu imprezy. Wszystko należy wcześniej sprawdzić i przemyśleć, pamiętając jednocześnie o odpowiednim rozplanowaniu budżetu na targi, by odpowiednio dobrać reklamę.

Obrus reklamowy jako forma reklamy na targach

Kolejnym niezbędnym punktem jest przygotowanie wizytówek, ulotek i katalogów dla osób odwiedzających targi. Warto też pamiętać o różnego rodzaju gadżetach – klienci uwielbiają prezenty. Oprócz standardowych cukierków reklamowych, toreb czy koszulek z nadrukiem, można pokusić się o coś bardziej oryginalnego. Postaraj się uzyskać jak najwięcej informacji o osobach, które będą odwiedzać targi, sprawdź, czym charakteryzuje się ta konkretna grupa odbiorców i przygotuj akcesoria lub atrakcje, które pomogą przyciągnąć ich uwagę i zapadną w pamięć.

Ważne! Podczas targów istotne jest nie tylko to, co sprzedajesz, ale też jak to robisz. Uśmiech, dobre nastawienie i miły kontakt z klientem to kolejna część sukcesu. Do reprezentacji firmy na targach wybierz osoby, które cechuje otwartość i zaangażowanie, a także wiedza o produktach bądź usługach, aby odpowiedzieć na najtrudniejsze pytania klientów.

O czym jeszcze pamiętać reklamując firmę na targach?

Zanim wybierzesz i zamówisz odpowiednie formy reklamy dla swojego stanowiska targowego, zapoznaj się dokładnie z regulaminem targów i sprawdź czy organizator nie narzuca pewnych ograniczeń na wystawców lub czy formuła targów nie przewiduje ściśle określonego sposobu prezentacji firmy. W razie wątpliwości najlepiej wysłać zapytanie e-mailowe lub skontaktować się telefonicznie z organizatorem. Często niektóre formy reklamy występują jako płatne oraz zabrania się prowadzenia akcji reklamowych poza stoiskiem, przy wejściu czy na zewnątrz budynku, bez wykupienia przewidzianych na danych targach usług dodatkowych. W razie nieuiszczenia tej opłaty ochrona może mieć prawo do skonfiskowania materiałów reklamowych i zwrócić je dopiero po zakończeniu targów. Należy też pamiętać o innych uczestnikach targów i nie eksponować swojego stanowiska ich kosztem, gdyż złe stosunki z sąsiadami na pewno nie wpłyną dobrze na atmosferę na targach i współpracę między firmami, a także nie pomogą nawiązać nowych kontaktów biznesowych, a to przecież jeden z głównych celów targów, zaraz po bezpośrednim kontakcie z potencjalnym klientem.