Jak zabezpieczyć namiot reklamowy?

Namioty reklamowe to jedne z najpopularniejszych produktów, jakie są wykorzystywane przez firmy do promowania swoich biznesów w plenerze. Doskonale sprawdzają się one podczas wszelkich eventów na świeżym powietrzu, a dla wielu stanowią także nieodłączny element wyposażenia ogródków piwnych i restauracyjnych. Jako, iż konstrukcje te są wystawione na działanie niezliczonych zewnętrznych czynników, kluczowym zadaniem jest ich odpowiednie zabezpieczenie przed wiatrem, deszczem i śniegiem. Jak zabezpieczyć namiot handlowy w prawidłowy sposób? Dowiedzmy się!

Profesjonalne zabezpieczenie do namiotu

Należy pamiętać, że stopień zabezpieczenia namiotu przed zewnętrznymi elementami jest już określany podczas jego zakupu i wiąże się z tym jakie materiały zostały wykorzystane do produkcji danego artykułu. Największe i najlepsze zabezpieczenie przed takimi czynnikami atmosferycznymi jak deszcz, śnieg i słońce będą oferować innowacyjne i wytrzymałe tkaniny. Dlatego też warto zdecydować się na wybór profesjonalnych namiotów reklamowych, które stworzone są z odpornych materiałów i charakteryzują się wysoką jakością.

Jak zabezpieczyć namiot reklamowy - przykład

Podczas eventów plenerowych namioty mogą mieć do czynienia ze zmienną pogodą, dlatego warto również zadbać o to, by można było je uzupełnić o pomocne elementy, np. dodatkowe ściany, które można szybko przymocować do konstrukcji i ochronić wnętrze namiotu przed zacinającym deszczem lub śniegiem. Jednym z największych wrogów namiotów handlowych, spośród różnych zjawisk atmosferycznych, zdaje się być mocny wiatr. Właśnie dlatego tak istotny jest sposób mocowania ich konstrukcji oraz zastosowanie dodatkowych środków ochronnych.

Oczywiście należy pamiętać, iż sposób zabezpieczenia namiotu będzie zależeć w dużej mierze od tego, gdzie jest on ustawiony – inne kroki podejmiemy jeśli jest on na miękkim podłożu takim jak trawa, a inne, gdy znajduje się np. na asfalcie. 

Jak zabezpieczyć namiot reklamowy na miękkim podłożu?

Namioty handlowe bardzo często wykorzystywane są podczas wydarzeń, które odbywają się w parkach, na stadionach czy też boiskach. W takich przypadkach zazwyczaj umieszczane są one na miękkim podłożu, takim jak trawa. Na takim gruncie zabezpieczeniem do namiotu najczęściej będą więc specjalistyczne szpilki mocujące, które są przytwierdzane do ziemi – działają one podobnie jak popularne “śledzie”, które wykorzystuje się na kempingach. Oczywiście jeśli potrzebne jest dodatkowe zabezpieczenie przed wiatrem, namiot można przymocować również linkami odciągającymi z kotwami.

Jak zabezpieczyć namiot handlowy na twardych powierzchniach?

Nierzadko zdarza się, że event podczas, którego korzysta się z namiotów reklamowych ma miejsce na twardej powierzchni, takiej jak asfalt lub beton. Jak zabezpieczyć namiot reklamowy w takiej sytuacji? W takich warunkach najczęściej wykorzystuje się specjalistyczne obciążniki, które mocowane są do nóg namiotu. Można spotkać ich różne wersje, np. żeliwne lub wypełniane piaskiem lub wodą.

Zabezpieczenie namiotu przed kradzieżą

Niesprzyjające warunki pogodowe to nie jedyne przeciwności z jakimi mogą borykać się namioty reklamowe, a ich właściciele powinni również mieć na uwadze fakt, iż mogą one stać się łupem złodziei. Jak więc zabezpieczyć namiot przed kradzieżą? Przede wszystkim należy zadbać o jego odpowiednie obciążenie, bowiem konstrukcja, która jest ciężka będzie stanowić spore wyzwanie dla potencjalnych rabusiów. W tym celu warto zastosować żeliwne, wodne lub piaskowe obciążniki. Z kolei jeżeli dany event trwa kilka dni, a namiot jest pozostawiony na jego terenie również na noc, należy zadbać o jego szczelne zamknięcie – w tym zadaniu pomogą ścianki, które można przypiąć do konstrukcji i zasłonić wejście do namiotu.