4 zalety namiotów szybkorozkładalnych
Festyny, koncerty, pikniki, konferencje czy targi to tylko niektóre z okazji, podczas których firmy z powodzeniem wykorzystują własne namioty szybkorozkładalne. Popularność tych nośników reklamowych bez wątpienia związana jest z ich wieloma zaletami, a poniżej możecie zobaczyć najważniejsze z nich.
1. Szybkość montażu
Jak sama nazwa wskazuje, namioty szybkorozkładalne rozstawia się niezwykle łatwo, a sam montaż nie powinien zająć więcej niż jedną minutę. Cecha ta sprawia, iż produkty te sprawdzą się doskonale w sytuacjach, gdzie przedstawiciele firmy nie będą mieć zbyt wiele czasu na rozłożenie i złożenie materiałów reklamowych. Warto pamiętać, że namioty szybkorozkładalne mogą zostać ulokowane na praktycznie każdym rodzaju podłoża – można rozstawić je na trawniku, piaszczystej plaży, a nawet na betonie. Podczas montażu na miękkim gruncie, do mocowania aluminiowej konstrukcji wykorzystuje się specjalne szpilki, natomiast w przypadku rozstawiania namiotu na twardym podłożu można zastosować specjalne podstawy. Dzięki temu namiot zachowuje stabilność w każdej sytuacji i nada się zarówno do umieszczenia w plenerze, jak i wewnątrz budynków.
2. Mnogość wersji
Warto pamiętać, iż namioty szybkorozkładalne dostępne są zarówno w kwadratowych, jak i prostokątnych modelach, a także w różnych wielkościach. Klienci mogą wybierać m.in. spośród wersji o gabarytach 2 x 2 m, 2,4 x 2,4 m, 3 x 3 m, 4 x 4 m, 3 x 4,5 m lub 3 x 6 m. Również konfiguracja ścian dostosowywana jest do indywidualnych potrzeb Klienta, a wśród dostępnych opcji można wyróżnić m.in. namioty bez ścian, z jedną, dwoma lub trzema ścianami oraz modele ze wszystkimi ścianami oraz drzwiami, które zostały wykonane ze zwijanej tkaniny.
3. Duża powierzchnia reklamowa
Głównym zadaniem namiotów jest zapewnienie danej marce powierzchni na reklamę.
Nadruki reklamowe mogą zostać wykonane zarówno na zadaszeniu namiotu, jak i na jego poszczególnych ścianach, co gwarantuje pokaźną przestrzeń na treści promocyjne firmy. Co więcej, ściany namiotu reklamowe szybkorozkładalnego oferują także doskonałą ochronę przed niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, takimi jak deszcz, śnieg, zimny wiatr, a nawet ostre słońce. Ściany namiotów reklamowych wykonywane są z wytrzymałej tkaniny poliestrowej, a nadruki tworzone za pomocą techniki druku cyfrowego, płaskiego lub sitodruku, co zapewnia ich wyjątkową trwałość.
4. Uniwersalność
Jak wspomnieliśmy wcześniej, namioty szybkorozkładalne można rozstawić właściwie wszędzie – na koncercie w plenerze, zawodach sportowych, targach czy konferencjach branżowych. Co więcej, przy namiocie można zamontować dodatkowe elementy – funkcjonalną ladę, na której zmieszczą się różnorodne materiały reklamowe, ogrzewanie, a nawet oświetlenie, które sprawdzi się zwłaszcza jeśli stanowisko firmowe będzie czynne do późnych godzin wieczornych. Możliwości te świadczą o wielofunkcyjności namiotów szybkorozkładalnych.