Kreatywne reklamy na plaży – jak się wyróżnić?
Wakacje to czas odpoczynku. Relaks na słońcu to świetna forma regeneracji. Nie tylko możemy na chwilę zapomnieć o codziennych obowiązkach, ale także złapać trochę słońca i opalenizny. Dla przedsiębiorców z branży turystycznej lato jest natomiast najbardziej pracowitym okresem. Muszą oni zarówno zadbać o potrzeby klientów, którzy zdecydowali się skorzystać z ich oferty, jak i zainteresować innych, by nie udali się oni do konkurencji.
Gdzie najlepiej postawić na reklamę w popularnych kurortach turystycznych? Oczywiście na plaży! Jak jednak wykorzystać potencjał miejsca publicznego, którego nie możesz zaaranżować na własność? Co zrobić, jeśli dysponujesz prywatną plażą i jak stworzyć miejsce przyjazne gościom? Jesteś w odpowiednim miejscu. Skorzystaj z wiedzy, którą zdobywaliśmy przez wiele lat w branży reklamowej.
Masz prywatny kawałek plaży? Stwórz miejsce dla gości i klientów
Trzeba przyznać, że prywatne zbiorniki wodne to świetna opcja dla kurortów turystycznych, które na wiele sposobów przyciągają turystów w okresie wakacyjnym. Jak je wykorzystać? Możesz wybrać wersję budżetową, oferując jedynie pomost i kilka atrakcji typu rowerki wodne i strefa wydzielona dla dzieci. Warto jednak zainwestować, tworząc luksusowe miejsce dla najbardziej wymagających. Czego będziesz potrzebować? Podstawowym zakupem są m.in. leżaki plażowe i parasole. Ile ich kupić? Wszystko zależy od pojemności kurortu. Jeżeli baza noclegowa dysponuje 150 miejscami dla interesantów, każdy powinien mieć zapewnione miejsce na plaży dla siebie.
Side Leg RIO to doskonały wybór parasola z oferty Litex. Jest to model z boczną nogą o rozmiarach czaszy 3×3 m, więc bez problemu zmieści się pod nim para leżaków. Poszycie parasola może być dowolnie zadrukowane, dzięki czemu możesz zareklamować swoją działalność lub skorzystać z benefitów płynących ze współpracy z reklamodawcami.
Wykorzystaj flagi i zwróć uwagę innych
W Twoim obiekcie gastronomicznym lub firmie usługowej, która usytuowana jest blisko plaży, organizujesz promocje dla nowych lub stałych klientów? Interesanci nie przyjdą, jeśli nie będą o tym wiedzieć. Musisz dotrzeć do nich najprostszymi i najbardziej efektywnymi sposobami. Gdy chodzi o kurorty turystyczne, reklama internetowa jest zawodna. Natomiast standardowe formy marketingu lokalnego sprawdzają się idealnie. Świadczyć mogą o tym banery, reklamy i flagi, które gęsto rozlokowane są we wszystkich zakątkach miejscowości.
Jak zaprojektować elegancką i przyciągającą uwagę flagę?
To naprawdę nic skomplikowanego. Masz dwie drogi wyboru. Pierwsza to samodzielna realizacja projektu przy pomocy oprogramowania graficznego (bez wiedzy, doświadczenia i umiejętności graficznych raczej się nie obejdzie) i druga, czyli kontakt ze specjalistami. Ekspert, który na bieżąco śledzi i tworzy trendy w branży marketingu, na pewno przygotuje dla Twojej firmy flagę reklamową spełniającą wszystkie Twoje oczekiwania.
Jaką flagę wybrać?
Jeśli szukasz mobilnych flag, które mógłbyś rozmieścić na plaży lub na spacerowych bulwarach, warto skorzystać z oferty Litex w zakresie flag plażowych, tzw. „beachflag”. Są one dostępne w różnych rozmiarach i kształtach. W zestawie, oprócz tekstylnego nośnika reklamowego, otrzymasz również stelaż, który należy zamontować na jednej z dedykowanych podstaw, odpowiedniej do podłoża, na jakim chcesz postawić swoją beachflagę.
Warto zapoznać się z wszystkimi propozycjami, by wybrać taki rozmiar i kształt, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Konstrukcje charakteryzują się doskonałą odpornością na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV, dzięki czemu ich eksploatacja na plaży nie stanowi problemu.